سلام به همه عزیزانی که تو این مدت لطف کردند و به وبلاگ البکاء سر زدند ،نظر دادند ،پیشنهاد دادند ،انتقاد کردند چه به صورت خصوصی و عمومی .

باید به سمع عزیزان برسونم که حتی اگر یک نفر هم از این وبلاگ بازدید کنه برای من ارزش داره و من بخاطر همون یک نفر مطلب منتشر میکنم ،تو این دوماهی که از ایجاد این  وبلاگ  میگذره  الحمد لله به طور متوسط  50 نفر بازدید کننده داشته که نشون میده بالاخره اندازه یه سر سوزن محرک بوده و گله گی من از دوستانی هستش که به جای این که مشوق بنده باشند بیشتر وقتشون رو سعی در مایوس کردن من میکنند اصلا هم عیبی هم نداره ، ما صبرمون بالاست .

همونطور که تو اولین پست هم انتشار پیدا کرد اولویت موضوعات گریه بر سید الشهدا ست و در وهله دوم جلسات روضه هیئت الزهرا سلام الله علیها (البته وبلاگ البکا هیچ گونه وابستگی به مجموعه هیئت الزهرا  ندارد ،ولی دوست دارم انعکاس دهنده باشم ).

باز هم علیرغم اینکه تو چند تا پست قبلی عرض کردم مطالب مرتبط باحضرت زهرا و دیگر اهل البیت علیهم السلام که در وبلاگ منتشر میشه حتما  منبع درج  میشه  اگر هم از سایر سایت های تحلیلی و خبری و مذهبی برداشته بشه حتما منبع ذکر میشه .

ممنون از صبوری و توجه شما

البکا