صل الله علی الباکین علی الحسین

۸۶ مطلب توسط «البکا» ثبت شده است

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ البکا
بیانات حاج منصور در شب یازدهم ماه مبارک رمضان

بیانات حاج منصور در شب یازدهم ماه مبارک رمضان

چگونه اینها به این مرحله رسیدند؟ ما هم می‌توانیم برسیم. مواظب تقوایت باش، کسی که باتقواست می‌تواند سبقت بگیرد. الان ما هم در جبهه‌ی فرهنگی می‌توانیم خط دشمن را نابود کنیم، مخصوصا دشمن داخلی که می‌بینید چگونه عمل می‌کنند، جلسه افطار می‌گیرند حرام و بعد هم می‌گویند ما اصل خط ولایتیم، مثل شیطان که می‌گفت من شش هزار سال بندگی کردم و خدا تا قیامت به من عمر داده. جبهه فرهنگی را مقام معظم رهبری در یک سخنرانی فرمودند قوی‌ترین و سنگین‌ترین جبهه است. یا جبهه‌ی اقتصادی که یک مصداق باارزش اقتصاد مقاومتی است، شاید نتوانی جلوی کسی را بگیری اما خودت که می‌توانی در زندگی ات صرفه جویی کنی و بهینه مصرف کنی. الان در مورد شهدای هفتم تیر آقا فرمودند در قبال آنها کم کاری شده است. بعضی‌ها را دنیا کور کرده، مردم عادی را نمی‌گویم، مردم همیشه یادی از شهید بهشتی و دیگر شهدای هفتم تیر می‌کنند، کسانی که ادعا می‌کنند اصلا توجهی ندارند را می‌گویم.

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ البکا
جلسه هفتگی هییت الزهرا سلام الله علیها

جلسه هفتگی هییت الزهرا سلام الله علیها

جلسه هفتگی هییت الزهرا سلام الله علیها در ماه مبارک رمضان 

تهران میدان خراسان حسینیه امام خمینی از ساعت ۱۰شب 

سخنران حجت الاسلام جانثاری 

مرثیه سرایان :حاج اکبر مولایی ،

حاج مجید شعبانی 

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ البکا
ما رایت إلا جمیعا

ما رایت إلا جمیعا

مراسم شام شهادت حضرت زینب کبری 

جهت اطلاع از زمان ومکان برگزاری جلسات هیئت الزهرا سلام الله علیها ودریافت فایلهایی صوتی وتصویری به سایت Www.alkosar. Infoمراجعه نمایید


۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ البکا
حسین احمدی سخا. به دیدار اربابش شتافت

حسین احمدی سخا. به دیدار اربابش شتافت

حسین احمدی سخا مدیر سایت ارزشی. باروت وطراح پوستر های ما می توانیم به دیدار اربابش شتافت 

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ البکا
جشن میلاد حضرت حیدر سلام الله علیه در هیئت الزهرا سلام الله علیها

جشن میلاد حضرت حیدر سلام الله علیه در هیئت الزهرا سلام الله علیها

در این مراسم

حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی سخنرانی و

حاج مجید شعبانی

حاج محسن عرب خالقی

حاج احد قدمی

مدیجه سرایی خواهند کرد .


برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری جلسات هیئت الزهرا سلام الله علیها به پایگاه اطلاعاتی ::الکوثر:: به نشانی www.alkosar.info مراجعه نمایید .

سامانه پیام کوتاه:10007505

۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ق.ظ البکا
حاج منصور ارضی :وزیر ارشاد درحال ایجاد فساد است

حاج منصور ارضی :وزیر ارشاد درحال ایجاد فساد است

ما با توجه به آیات قرآن ماموریم به انجام عمل صالح " إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ" کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده و نماز بر پا داشته و زکات داده ‏اند، پاداش آنان نزد پروردگارشان براى آنان خواهد بود و نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى‏ شوند(سوره البقره آیه 277) امکان دارد زمانی این عمل صالح  نماز, روزه, خمس و یا حتی مبارزه با دشمن باشد. سازش و کوتاه آمدن در مقابل آمریکا و هم قطارانش مانند وصلت یک مومن با یک ناپاک است و جز ننگ و ذلت چیزی برای ما ندارد. بعضی‌ها هم که بدون در نظر گرفتن مسائل ملی فقط دنبال این هستند که به هر طریقی شده این ارتباط ایجاد شود تا بلکه بتوانند سود و منفعتی نصیب خودشان کنند. وقتی به بدنه‌ی دولت نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که خیلی جریان‌های مختلف در حال انجام است. اینها باید بتوانند اول این همدلی را بین خود مجموعه دولت اجرا کنند, همدلی در دینداریست نه در بی دینی, وزارت ارشاد ما به جای ترویج فرهنگ اسلامی در حال ایجاد فساد است. ابتدا باید خودشان را ارشاد کنند. راه نجات ما در آخرت چیزی نیست جز انجام اعمال صحیح در این دنیا.

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ق.ظ البکا
ابراهیم الدوری نفر دوم حزب بعث به درک واصل شد

ابراهیم الدوری نفر دوم حزب بعث به درک واصل شد

شنیده ها ی اخیر از اخبار کشور عراق حاکی از این است که  عزت ابراهیم الدوری (نفر دوم پس از صدام در حزب بعث عراق) که سال ها متواری بود دیروز کشته شد... 

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ البکا
استاد حاج علی آهی پرچمدار ستایشگری اهل البیت  درگذشت

استاد حاج علی آهی پرچمدار ستایشگری اهل البیت درگذشت


به نقل از حاج حسن آهی فرزند ایشان، حاج علی آهی، پرچمدار ستایشگری غروب دیروز (یکشنبه) و پس از اذان مغرب درگذشت. بنا به گفته حاج حسن آهی مراسم تشییع روز سه شنبه و احتمالا از مقابل مسجد امیرالمومنین(مسجد آهی) برگزار خواهد شد. حاج علی آهی که از چند روز قبل به دلیل عفونت خونی در بیمارستان شهید هاشمی نژاد بستری بود و در حالت کما قرار داشت به سرای باقی شتافت.
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ البکا
بهترین روش سعادت بخش برای  یک زن از لسان امیر المومنین

بهترین روش سعادت بخش برای یک زن از لسان امیر المومنین


محدّثین و مورّخین از امیرالمؤ منین ، امام علىّ علیه السلام حکایت کرده اند: روزى در جمع عدّه اى از اصحاب و یاران نشسته بودیم ، که حضرت رسول صلّلى اللّه علیه و آله سؤ ال فرمود: بهترین چیز براى زن چیست ؟ و هیچ یک از افراد جواب مناسبى براى آن نداشتند. هنگامى که من به منزل ، نزد فاطمه سلام اللّه علیها آمدم ، موضوع را براى آن مخدّره ، مطرح کردم که امروز پیامبر خدا چنین سؤ الى را بیان نموده است ؟ حضرت فاطمه سلام اللّه علیها اظهار داشت : آیا هیچ کدام از اصحاب جواب آن را ندانستند؟ گفتم : خیر، کسى جوابى نداد. پس از آن مخدّره اظهار نمود: بهترین چیزى که براى زن سعادت بخش و مفید مى باشد، آن است که مردى را نبیند و هیچ مرد نامحرمى نیز او را نبیند. امام علىّ علیه السلام افزود: چون شب فرا رسید، در جلسه اى با حضور اصحاب و رسول خدا صلّلى اللّه علیه و آله مشارکت نموده و من گفتم : یا رسول اللّه ! از ما سؤ ال کردى : چه چیزى براى زن بهتر است ؟ اکنون جواب آن را آورده ام و آن این که : بهترین چیز براى زن آن است که مردى را نبیند و هیچ مرد نامحرمى هم او را نبیند. حضرت رسول صلّلى اللّه علیه و آله فرمود: چه کسى این پاسخ را گفته است ؟ گفتم : فاطمه زهراء سلام اللّه علیها. حضرت فرمود: بلى ، دخترم راست گفته است ، همانا که او پاره تن من مى باشد.(1) -احقاق الحقّ: ج 25، ص 350، اءعیان الشّیعة : ج 1، ص 322.
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا
جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ البکا
کرامات الحسینیه (2)

کرامات الحسینیه (2)


زاهد عابد و واعظ متعظ مرحوم حاج شیخ غلامرضاى طبسى فرمود: با چند نفر از دوستان با قافله بعتبات عالیات مشرف شدیم هنگام مراجعت براى ایران شب آخر که در سحر آن باید حرکت کنیم متذکر شدم که در این سفر مشاهده مشرفه و مواضع متبرکه را زیارت کردم جز مسجد براثا و حیف است از درک فیض آن مکان مقدس محروم باشیم . به رُفقا گفتم : بیائید به مسجد براثا برویم . گفتند: مجال نیست ، خلاصه نیامدند، خودم تنها از کاظمین بیرون آمدم . وقتى بمسجد رسیدم در را بسته دیدم و معلوم شد در را از داخل بسته و رفته اند و کسى هم نیست حیران شدم که چه کنم اینهمه راه بامیدى آمدم ،بدیوار مسجد نگریستم دیدم مى توانم از دیوار بالا بروم . بالاخره هر طورى بود از دیوار بالا رفته و داخل مسجد شدم و با فراغت مشغول نماز و دعا شدم بخیال اینکه در مسجد را از داخل بسته اند و باز کردنش آسان است . در داخل مسجد هم کسى نبود پس از فراغت آمدم در را باز کنم دیدم قفل محکمى بر در زده اند و بوسیله نردبان یا چیز دیگر رفته اند. حیران شدم چه کنم دیوار داخل مسجد هم طورى بود که هیچ نمى شد از آن بالا رفت با خود گفتم : عمرى است دم از حسین (ع ) مى زنم و امیدوارم که ببرکت آن بزرگوار در بهشت برویم باز شود با اینکه درب بهشت یقینا مهمتر است و باز شدن این در هم ببرکت حضرت ابى عبداللّه (ع ) سهل است . پس با یقین تمام دست بقفل گذاشتم و گفتم : یا حسین (ع ) و آن را کشیدم فورا در باز گردید در را باز کردم و از مسجد بیرون آمدم و شکر خدا را بجا آوردم و بقافله هم رسیدم .(1)
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البکا